Szczególnie dużo miejsca poświecono w książce komunikacji, gdyż to ona jest podstawą budowania więzi z otoczeniem. Jedną z tajemnic efektywności firm rodzinnych jest to, że nie są one nastawione wyłącznie na maksymalizację zysku .
- Firmy rodzinne przestały być gospodarczym marginesem - mówi prof. Klimek - dynamika ich rozwoju jest zdumiewająca. Co trzecia mała czy średnia firma w naszym kraju jest kontrolowana przez rodzinę a zatrudniają one ponad 1,3 mln osób - zauważa.
Zdaniem profesora panuje powszechna opinia, że firmy rodzinne łatwiej znoszą trudne okresy recesji i zastoju. Jednym z głównych powodów ich żywotności jest poczucie osobistej odpowiedzialności za wizerunek firmy.
Te założenia znalazły potwierdzenie w książce prof., Jana Klimka, pracownika naukowo-dydaktycznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Warto zajrzeć do lektury chełmianina.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?