GKS Tychy przeprasza za złą grę, ale... nie traci kibiców. Tajemnica billboardów wyjaśniona

Jolanta Pierończyk
GKS Tychy - kampania specjalna Mat. prasowe
GKS Tychy przeprasza za złą grę, ale... nie traci kibiców. Tajemnica billboardów wyjaśniona. Okazuje się, że to zamierzona akcja GKS Tychy i że czarne billboardy to pierwsza odsłona. Druga już będzie kolorowa.

Czarno-białe zdjęcia zawodników GKS Tychy z krótkimi cytatami odnoszącymi się do słabych występów trójkolorowych w rundzie jesiennej były elementem specjalnej kampanii.- wyjaśnia Krzysztof Trzosek, rzecznik Tyskiego Sportu.

Chodzi o czarno-białe billboardy i plakaty, które w styczniu pojawiły się w różnych częściach miasta. Pisaliśmy o tym TUTAJ

Runda jesienna w naszym wykonaniu była wielkim rozczarowaniem, dlatego w nietypowy sposób postanowiliśmy przeprosić naszych kibiców. Zdecydowaliśmy się na niestandardowe i prawdopodobnie pierwsze tego typu rozwiązanie w klubie sportowym- kampanię teaserową. Celem pierwszego etapu było zaciekawienie mieszkańców Tychów i sprowokowanie ich do dyskusji. To udało nam się zrealizować w 100 proc. Przyznanie się do błędu zawsze jest bardzo trudne, ale byliśmy to winni naszym wiernym kibicom

- mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyskiego Sportu.

Na zdjęciach można było zobaczyć Daniela Tanżynę, Łukasza Grzeszczyka, Macieja Mańkę i Piotr Ćwielonga.

- Otrzymywaliśmy wiele telefonów od kibiców i dziennikarzy. Każdy zastanawiał się, kto jest odpowiedzialny za tę kampanię. Przez ostatnie dwa tygodnie nie mogliśmy nic zdradzić, ale założony cel udało się zrealizować. Teraz przystępujemy do drugiego etapu reklamy teasrowej. W projekt zaangażowało się kilka ciekawych osób - dodaje
Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy Tyskiego Sportu.

Ale po uderzeniu się w piersi przyszedł czas na pocieszenie, że GKS niezmiennie może liczyć na swoich wiernych kibiców.
- W drugim etapie kampanii teasrowej do piłkarzy dołączyli kibice. I tak Piotra Ćwielonga możemy zobaczyć w towarzystwie górnika, Daniela Tanżynę z piłkarką Polonii GKS Tychy, a obok Macieja Mańki stoi były kapitan "Trójkolorowych" - Łukasz Kopczyk. - mówi Krzysztof Trzosek.

Kolejnym etapem kampanii jest #71powodówzaGKS. Każdy z bohaterów przedstawił swój powód, dla którego warto wspierać drużynę. Liczba nie jest przypadkowa. W ten sposób nawiązujemy do daty powstania klubu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kibiców postanowiliśmy także obniżyć ceny karnetów i biletów

- mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyskiego Sportu.

Najtańszy karnet kosztuje 30 złotych, najdroższy 71.
Piłkarze GKS Tychy rozgrywki Nice 1 Liga wznowią 3 marca na stadionie miejskim. Rywalem zawodników Ryszarda Tarasiewicza będzie Chrobry Głogów.

Od przyjaźni po sądowe batalie. Lewandowski i Kucharski

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3