Czarno-białe zdjęcia zawodników GKS Tychy z krótkimi cytatami odnoszącymi się do słabych występów trójkolorowych w rundzie jesiennej były elementem specjalnej kampanii.- wyjaśnia Krzysztof Trzosek, rzecznik Tyskiego Sportu.
Chodzi o czarno-białe billboardy i plakaty, które w styczniu pojawiły się w różnych częściach miasta. Pisaliśmy o tym TUTAJ
Runda jesienna w naszym wykonaniu była wielkim rozczarowaniem, dlatego w nietypowy sposób postanowiliśmy przeprosić naszych kibiców. Zdecydowaliśmy się na niestandardowe i prawdopodobnie pierwsze tego typu rozwiązanie w klubie sportowym- kampanię teaserową. Celem pierwszego etapu było zaciekawienie mieszkańców Tychów i sprowokowanie ich do dyskusji. To udało nam się zrealizować w 100 proc. Przyznanie się do błędu zawsze jest bardzo trudne, ale byliśmy to winni naszym wiernym kibicom
- mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyskiego Sportu.
Na zdjęciach można było zobaczyć Daniela Tanżynę, Łukasza Grzeszczyka, Macieja Mańkę i Piotr Ćwielonga.
- Otrzymywaliśmy wiele telefonów od kibiców i dziennikarzy. Każdy zastanawiał się, kto jest odpowiedzialny za tę kampanię. Przez ostatnie dwa tygodnie nie mogliśmy nic zdradzić, ale założony cel udało się zrealizować. Teraz przystępujemy do drugiego etapu reklamy teasrowej. W projekt zaangażowało się kilka ciekawych osób - dodaje
Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy Tyskiego Sportu.
Ale po uderzeniu się w piersi przyszedł czas na pocieszenie, że GKS niezmiennie może liczyć na swoich wiernych kibiców.
- W drugim etapie kampanii teasrowej do piłkarzy dołączyli kibice. I tak Piotra Ćwielonga możemy zobaczyć w towarzystwie górnika, Daniela Tanżynę z piłkarką Polonii GKS Tychy, a obok Macieja Mańki stoi były kapitan "Trójkolorowych" - Łukasz Kopczyk. - mówi Krzysztof Trzosek.
Kolejnym etapem kampanii jest #71powodówzaGKS. Każdy z bohaterów przedstawił swój powód, dla którego warto wspierać drużynę. Liczba nie jest przypadkowa. W ten sposób nawiązujemy do daty powstania klubu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kibiców postanowiliśmy także obniżyć ceny karnetów i biletów
- mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyskiego Sportu.
Najtańszy karnet kosztuje 30 złotych, najdroższy 71.
Piłkarze GKS Tychy rozgrywki Nice 1 Liga wznowią 3 marca na stadionie miejskim. Rywalem zawodników Ryszarda Tarasiewicza będzie Chrobry Głogów.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?