Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

GKS Tychy przeprasza za złą grę, ale... nie traci kibiców. Tajemnica billboardów wyjaśniona

Jolanta Pierończyk
GKS Tychy - kampania specjalna
GKS Tychy - kampania specjalna Mat. prasowe
GKS Tychy przeprasza za złą grę, ale... nie traci kibiców. Tajemnica billboardów wyjaśniona. Okazuje się, że to zamierzona akcja GKS Tychy i że czarne billboardy to pierwsza odsłona. Druga już będzie kolorowa.

Czarno-białe zdjęcia zawodników GKS Tychy z krótkimi cytatami odnoszącymi się do słabych występów trójkolorowych w rundzie jesiennej były elementem specjalnej kampanii.- wyjaśnia Krzysztof Trzosek, rzecznik Tyskiego Sportu.

Chodzi o czarno-białe billboardy i plakaty, które w styczniu pojawiły się w różnych częściach miasta. Pisaliśmy o tym TUTAJ

Runda jesienna w naszym wykonaniu była wielkim rozczarowaniem, dlatego w nietypowy sposób postanowiliśmy przeprosić naszych kibiców. Zdecydowaliśmy się na niestandardowe i prawdopodobnie pierwsze tego typu rozwiązanie w klubie sportowym- kampanię teaserową. Celem pierwszego etapu było zaciekawienie mieszkańców Tychów i sprowokowanie ich do dyskusji. To udało nam się zrealizować w 100 proc. Przyznanie się do błędu zawsze jest bardzo trudne, ale byliśmy to winni naszym wiernym kibicom

- mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyskiego Sportu.

Na zdjęciach można było zobaczyć Daniela Tanżynę, Łukasza Grzeszczyka, Macieja Mańkę i Piotr Ćwielonga.

- Otrzymywaliśmy wiele telefonów od kibiców i dziennikarzy. Każdy zastanawiał się, kto jest odpowiedzialny za tę kampanię. Przez ostatnie dwa tygodnie nie mogliśmy nic zdradzić, ale założony cel udało się zrealizować. Teraz przystępujemy do drugiego etapu reklamy teasrowej. W projekt zaangażowało się kilka ciekawych osób - dodaje
Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy Tyskiego Sportu.

Ale po uderzeniu się w piersi przyszedł czas na pocieszenie, że GKS niezmiennie może liczyć na swoich wiernych kibiców.
- W drugim etapie kampanii teasrowej do piłkarzy dołączyli kibice. I tak Piotra Ćwielonga możemy zobaczyć w towarzystwie górnika, Daniela Tanżynę z piłkarką Polonii GKS Tychy, a obok Macieja Mańki stoi były kapitan "Trójkolorowych" - Łukasz Kopczyk. - mówi Krzysztof Trzosek.

Kolejnym etapem kampanii jest #71powodówzaGKS. Każdy z bohaterów przedstawił swój powód, dla którego warto wspierać drużynę. Liczba nie jest przypadkowa. W ten sposób nawiązujemy do daty powstania klubu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom kibiców postanowiliśmy także obniżyć ceny karnetów i biletów

- mówi Grzegorz Bednarski, prezes Tyskiego Sportu.

Najtańszy karnet kosztuje 30 złotych, najdroższy 71.
Piłkarze GKS Tychy rozgrywki Nice 1 Liga wznowią 3 marca na stadionie miejskim. Rywalem zawodników Ryszarda Tarasiewicza będzie Chrobry Głogów.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bierun.naszemiasto.pl Nasze Miasto